Palīdzība no speciālista
Lai saņemtu IT palīdzību attālināti, vispirms ir ieteicams sazināties ar izvēlēto speciālistu vai ITZAC un noskaidrot vai speciālists šajā brīdī ir pieejams.
Lai atvieglotu IT palīdzības sniegšanu un saņemšanu, lūgums ievērot sekojošus nosacījumus:
1. Pēc “Teamviewer” servisa lejupielādes un atvēršanas, nepieciešams aizpildīt formu, norādot savu vārdu, struktūrvienību un īsu problēmas aprakstu;
2. Kad speciālists ir pieslēdzies datoram, lūgums pārtraukt savu darbu ar datoru, neaiztiekot tastatūru un peli;
3. Palīdzības saņemšanas laikā lūgums palikt pie datora, lai nepieciešamības gadījumā atbildētu uz speciālista jautājumiem vai nodemonstrētu problēmu.
Palīdzība no Edija (Dārzkopības institūts)